mandag 5. februar 2007

Kristiansand







Jeg ble lurt trill rundt i helga! Synnøve,Marrtin,Marianne,Henrik,Sunniva og Dag Arne klarte noe som såog si ingen klarer, å lure meg. Jeg hadde ingen anelse hva de hadde planlagt. Guttene skulle hjem fra byen tidligere for å se fotball (ganske logisk), mens vi jentene skulle finne oss en kafè. Greit nok det, tenkte ikke nå mer over det. Burde kanskje skjønt noe når Synnøve insisterte på å finne en kafè, selv etter å ha letet i en times tid. Men til slutt ringte vi etter skyss. Jeg gikk ut av bilen å ante fred og ingen fare. Åpnet døra å der står Dag Arne og Martin med sånn smellbongbongerting og det er ballonger og sånne fargerike papirstrimler i taket. Så blir bursdagssangen synget,mens jeg står der å skjønner ikke hvordan de hadde klart å gjøre dette uten at jeg viste om det. Så kommer jeg lenger inn i huset hvor det er flere ballonger å flere ting i taket.Det henger lapper rundt om i huset med forskjellige hilsner,heiarop og forsøk på sanger :p Så gutta hadde virkelig lagt hodene sine i bløt for å få til dette. Så ble det spist taco,med hatter på hodet og sugerør i brusen. Seinere ble det også kake, som var utrolig god! Takk Liss! :) Det hele ble avsluttet med "Over hekken" Tusen takk alle sammen! Gla i dåk shø! :D

Ingen kommentarer: